ارائه زیرسیستم مدیریت ارسال پیامک با استفاده از مودم های GSM و GPRS

در صورت سفارش هر يك از محصولات وب سايت، از دامين و هاستينگ رايگان بهره مند شويد

نسخه هاي وب سايت ها



 

 



نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره، روانشناختي و باليني

   شركت بهتا رايان فردا آمادگي خود را جهت مكانيزاسيون مراكز شما متخصصين روانشناسي، باليني، روانشناختي، روانپزشكي و كليه كساني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند، با هر مقدار فعاليت كاري و مالي، اعلام مي نمايد. 
درصورتيكه مراكز شما دراي فرآيندهاي پيچيده و منحصر بفرد مي باشد، نرم افزار  شما بصورت پروژه سفارشي در كوتاهترين زمان ممكن تهيه، آماده سازي و نصب مي گردد.
در ذيل بعضي از امكانات  اين سيستم ها بيان شده است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت دموي رايگان با ما تماس حاصل فرماييد.

نرم افزار مديريت مراكز مشاوره
        

     نرم افزار مديريت مطب هاي مشاوره، روانشناسي، روانشناختي و باليني  


 
 
نسخهBronze
قیمت: تماس با شرکت
 

  
 
نسخه Silver
قیمت: تماس با شرکت
 

  
 
نسخه Gold
قیمت: تماس با شرکت
 
 
 
     نرم افزار مديريت كلينيك هاي مشاوره، روانشناسي، روانشناختي و باليني :


 
 
نسخهBronze
قیمت: تماس با شرکت
 

  
 
نسخه Silver
قیمت: تماس با شرکت
 

  
 
نسخه Gold
قیمت: تماس با شرکت
 


   یکی از امکانات برجسته این سیستم اعمال ساختار DMS(IV) (شناخت چالشها و مشکلات و برطرف نمودن آنها بر اساس علت اصلی) در مراحل مشاوره است.

DMS(IV)-TR : (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-4th edition text Revision )

جدیدترین استاندارد تهیه شده توسط انجمن روانپزشکی آمریکا که بر اساس روند تشخیصی اختلالهای روانی می باشد و دارای طبقه بندی و ارزیابی چند محوری و بحثهای کامل و جامع 16 دسته اختلال می باشد.

همچنين (DSM (IV  تكميل شده طبقه بندی های بین المللی ICD9 و ICD10 نیز می باشد. 

DSM(IV)  شامل 5 محور کلی ذیل می باشد: 

1) اختلالهای بالینی (سایر اختلالهایی که ممکن است مورد توجه بالینی باشند)

2) اختلالهای شخصیت (عقب ماندگی ذهنی)

3) بیماریهای جسمانی

4) مشکلات روانی اجتماعی و محیطی

5) سنجش کلی کارکرد (عملکرد)

 جهت برطرف شدن و حل مشکلات مراجع، ابتدا 5 محوراصلی شناسایی شده و سپس اقدامات لازم جهت رفع آنها انجام می گیرد.

یکی دیگر از مشخصه های بارز سیستم موجود، حفاظت اطلاعات شخصی افراد و نگهداری آنها ست. چراکه کلیه اطلاعات فیمابین مراجع و پزشک مشاور در جلسات مشاوره کاملا محرمانه بوده و امنیت آن امری حیاتی به نظر می رسد. در سیستم طراحی شده فوق این مسئله به گونه ای انجام شده است که دسترسی به اطلاعات یک مراجع، فقط توسط پزشک مشاور همان مراجع انجام پذیر می باشد و مراجع با این اطمینان مشکل خود را بدون هیچ فیلتری بیان نموده و این امر باعث سرعت در تشخیص مشاور و همچنین کسب نتایج آماری صحیح می گردد.

   زیر سیستم نوبت دهی
در این قسمت از برنامه کل روزهای کاری درمانگر/روانپزشك/روانسنج در یک ماه نمایش داده شده است. مسئول نوبت دهی به راحتی ساعات خالی و پر را با استفاده از رنگ ها و حرکت موس شناسایی کرده و به سرعت نوبت مراجعين را ثبت می نماید.

              رنگ قرمز : ساعات نوبت گرفته شده  

             رنگ سفید : روزهای حضور پزشکان 

              رنگ کرم : روزهای تعطیل پزشکان 

              رنگ آبی: روزهای تعطیل ماه  

 
 
 

  مدیریت بخش های مرکز

  مدیریت نوع خدمات قابل ارائه در مرکز 

  مدیریت اطلاعات روانپزشک/درمانگر/روانسنج: (اطلاعات عمومی - هزينه برای هر خدمت ...)

  مدیریت کلینیک: اطلاعات عمومی مانند نام ، آدرس، تصویر زمینه برنامه، مديريت تعطيلات رسمي و ... .

  مدیریت پرونده مراجعين:

ثبت اطلاعات عمومی،  كارشناسي اولیه،  ثبت شرح حال مراجعين با استفاده از قلم نوري، ثبت گزارش جلسات با استفاده از تايپ و قلم نوري، ثبت گزارش نهايي، تاریخ فارسی، ثبت تشخيص (DSM IV) و روش درمان براي هر درمانگر، ثبت اطلاعات خانواده ها و نمايش درختي آن.
كليه اين امكانات در فرمي به شكل ذيل با استفاده از Tab Page  وجود دارد:
 
 
 

 در Tab Page محور ها (DSM IV) ، امكان ثبت تشخيص ها براي هر محور به همراه روش درمان، براي هر درمانگر بصورت ذيل وجود دارد: 

 

  
 
 

در قسمت بعدي هنگام مصاحبه اوليه، شرح حال مراجعين ثبت مي شود:

 
 
قسمت درخواست آزمون و ثبت آن توسط روانسنج: 
 
 
 گزارش جلسه:

 
 امكان تايپ، جستجوي فايل، قلم نوري و اسكنر جهت ثبت گزارش جلسه 
  
 
گزارش نهايي: 
 

 
در اين قسمت علاوه بر امكان تايپ، امكان ثبت اطلاعات توسط قلم نوري امكان پذير است. 
 

 ليست مراجعات: 
 
 
 
  ثبت اطلاعات مشاوره و نسخه با استفاده از قلم نوری .
 

  مدیریت کاربران و تعیین سطح دسترسی:

پذیرش، صندوق، پذیرش-صندوق، درمانگر، روانسنج، مالی و مدیریت

 ایجاد کد بصورت اتوماتیک در کل برنامه

 جستجوی ساده و سریع در هر قسمت از برنامه  

 از میان انبوه اطلاعات، پرونده ها با استفاده از آیتمهای مختلف به راحتی  جستجو شده و در اختیار پزشک قرار می گیرد.

 
 

 

 
((نرم افزار شامل  جلسه آموزشی و 3 ماه پشتیبانی رایگان می باشد و پس از اين مدت، پشتیبانی نرم افزار به مدت 1 سال تمدید می گردد))

پشتیبانی نرم افزار شامل:

انجام تغییرات در نرم افزار
پاسخ گویی به هر گونه سوالات
رفع اشکالات احتمالی
 
بروز رسانی کلی نرم افزار شامل:
فرم ها، گزارشات و ... از طریق سایت اینترنت و حضوری.


  
 
 
 
 قابلیت سفارشی شدن متناسب با خواسته های شما 
 

 مدیریت پذیرش

 مدیریت صندوق و صدور فیش

 تعیین شماره جلسه درمانی

 لیست بیماران بدهکار 

 اعلان بدهکاری هنگام پذیرش بصورت اتوماتیک 

 کاردکس جلسات درمانی بیماران 

 گزارشات عملکرد مرکز (مالی و آماری) روزانه-ماهانه-سالانه

 گزارشات عملکرد روانپزشکان/درمانگران/روانسنج:

محاسبه درآمد ها / ارائه کاردکس / بصورت روزانه و ماهانه و سالانه

 امکان تولید گزارشات ترکیبی

 کلیه گزارشات بصورت جزئی-کلی و یا انفرادی-گروهی

 گزارشات جدولی و نموداری 

 بانک اطلاعاتی Sql Server:

این بانک اطلاعاتی باعث می شود تا کلیه اطلاعات بصورت نامحدود از نظر تعداد و حجم در سیستم ذخیره شده و در هنگام جستجو با سرعت بالا نمایش داده شود.

 گرفتن پشتیبان 

 سیستم تحت شبکه

 
 
کاربری آسان و ساده

 ورود اطلاعات بدون استفاده از کی برد .

جهت مشاوره رايگان و بازديد از مراكز خود با ما تماس بگيريد.